środa, 24 lutego 2010

TRZECIE URODZINY!!!!

W zasadzie to w nawale roboty przespałem trzecie urodziny mojej strony, wręcz to skandal! A nie, zaraz, nie przespałem, tylko byłem wtedy w górach. Ok, wybaczam sobie, ale teraz nadrabiam: 11.03 minęły 3 lata, odkąd zajmuję cenną przestrzeń internetową na moje wypociny. Ciekawe jak długo jeszcze starczy mi zapału?? Na razie z uwagi na srogą zimę i brak pogody, kończą mi się materiały, ale jak nadejdzie wiosna, to uderzę w teren z aparatem, żeby wyłuskać kolejne ciekawostki. I z tej okazji życzę Wam wszystkiego najlepszego!

5 komentarzy:

I am I pisze...

No to najlepszego, panie Kolego!
Twoje trzyletnie! :)

Marcin pisze...

Happy birthday 2 U!

Rozumiem, że chodzi Ci o 11.02 a nie 11.03, w przeciwnym razie nie pisałbyś o przespaniu ;)

Unknown pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji "trzylecia". Wytrwałości i zapału na najbliższe 100 lat.

nomad pisze...

a, to nie ma jeszcze marca??? HAHAHAHA :D

Marcin pisze...

Eeee no ale już zaraz będzie...