środa, 1 października 2014

BIUROWIEC KIELECKA 23

ul. Kielecka 23
 Misie w bramie

 Budowę tego 'niebotyku', wzorowanego na luksusowych kamienicach z początku XX wieku, zaczęto w latach '90. Spółka Intercam rozpoczęła budowę według proj. Ewy i Tomasza Markiewiczów, jednak szybko budowa zamarła z powodu braku pieniędzy. Gmaszysko przez długie lata straszyło pustymi oczodołami, aż wreszcie niedawno znalazł się nowy inwestor, który tchnął życie w budynek i w 2008 roku. To robiący wrażenie biurowiec - zwłaszcza przy tej części ulicy, gdzie wokół stoją często obdrapane kamieniczki. 

6 komentarzy:

H_Piotr pisze...

" To robiący wrażenie biurowiec - zwłaszcza przy tej części ulicy, gdzie wokół stoją często obdrapane kamieniczki"

LOL do kwadratu :-)

nomad pisze...

No nie loluj - kiedy ostatnio tędy szedłem, po jakimś czasie niebytu w okolicy, pomiędzy kamieniczkami i domkami modernistycznymi wyrasta takie coś - byłem w szoku. Naprawdę robi wrażenie!

Marcin pisze...

Tarchomin też robi wrażenie.

Anonimowy pisze...

Zamek królewski robi wrażenie, cała Warszawa jest piękna i ma swój urok polecam artykuł: http://www.kreatywna.pl/miasta/warszawa/wakacyjny-spacer-w-krolewskim-stylu/

Anonimowy pisze...

Dzisiaj się na to pretensjonalne ohydztwo natknąłem. Ciekawi mnie co innego: kto i na jakiej podstawie wydał pozwolenie na takie zeszpecenie pierzei ul. Kieleckiej budowlą w kompletnie innym stylu i dwa razy wyższej od pozostałych!

AasaPolska.pl pisze...

W skali szkolnej podoba mi się to na czwórkę. Coś mi tutaj brakuje , ale muszę jeszcze pomyśleć nad tym.