wtorek, 12 października 2010

WARSZAWJADALNIA - LONDON STEAK HOUSE

al. Jerozolimskie 42
Czaiłem się tu już od dłuższego czasu, a przekonał mnie znajomy, który bardzo lubi przychodzić tu na porządnego steka. Z założenia ma to być lokal w klimacie brytyjskim, przede wszystkim ze stekami w menu. Brytyjskość uderza zanim jeszcze się wejdzie do środka, bo przed drzwiami stoi typowa londyńska budka telefoniczna. W środku dominują również gadżety londyńskie, więc czujemy się trochę jak w tradycyjnym londyńskim pubie. W menu mamy szeroki wybór steków, od rib eye'ów przez t-bone'y do filetów, hamburgery i cheesburgery, no tak anglo-sasko mocno. Ceny za obiad to okolice 50 zł, oczywiście z piwem, choć i bez można zapłacić więcej... Wybrałem fileta, bo nie lubię obgryzać kości, w sosie musztardowym i naturalnie piwo. Nie czekałem nawet za długo, dostałem słusznie wysmażony stek, sosik niezwykle smaczny i muszę przyznać, że danie spełniło moje oczekiwania, najadłem się do syta, choć bez przesady z drugiej strony. Cenowo jednak mnie to nieco zważyło, bo cena nie jest koniecznie adekwatna do tego, co na talerzu. To znaczy w innej knajpie dostałbym takie danie za cenę mniejszą o jakieś 10 zł, albo i więcej... Mimo to, jak ktoś lubi steki, to myślę, że nie będzie zawiedziony. Ja nie byłem.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ranyboskie!! „Porządnego steka”?? To jeszcze browara na popitkę i pomysła na nowego wpisa już się ma!

moziba

Anonimowy pisze...

zawsze jeszcze ma fileta ;)

Anonimowy pisze...

poza tym, nie polecam london steak house. ostatnio zatrułam się steakiem, mimo że zapewniano mnie o świeżości.