środa, 29 kwietnia 2009

ULICA UCZONYCH

Ulica Uczonych to krótka uliczka osiedlowa, przy której nie ma nawet żadnego numeru. To po prostu przesmyk między blokami al. KEN 94 i 96, między al. KEN właśnie a ul. Stokłosy.
Ulica powstała w 2003 przy okazji budowy dwóch bloków o powyższych numerach. Właściwie służy tylko jako dojazd do podziemnych garaży nowych posesji.
To już końcówka ulicy. Kto wpadł na pomysł nadania jakiejkolwiek nazwy temu zaułkowi?? Nie wiem, nie mam idei...
Widok zza al. KEN na ulicę Uczonych.

8 komentarzy:

Warszawa78 pisze...

Eee, dobra nazwa, dojeżdżający na parking czują się zaszczyceni, to nobilitacja dla nich.

Krabikowie pisze...

Podobnie jak nieco dłuższa "Naukowa" we Włochach - też mizernej długości ;)

przewodnikpokrakowie pisze...

To ci numer - ulica bez żadnego numeru :)

nomad pisze...

jest w tym mieście więcej takich... a jedna to ma nawet numer dwieście coś i żadnego przed ani po...

H_Piotr pisze...

Czyżby chodziło o al. Tysiąclecia?

nomad pisze...

jasne, że tak ;)

Anonimowy pisze...

nie mam idei? To nie po polsku!

nomad pisze...

no i co z tego?? Zangielszczyłem sobie, nie wolno mi?? Mój Boże, niektórzy czasem nie wiedzą już, czego się czepnąć, byle tylko coś komuś...