sobota, 25 lipca 2009

WARSZAWJADALNIA - RESTAURACJA STREET

al. Jana Pawła II 82 - C.H. Arkadia
W zasadzie nie uczęszczam do knajp w centrach handlowych, ale tym razem byłem głodny i miałem po drodze. No to wlazłem. Wnętrze z ulicą ma niewiele wspólnego, ale stoliki są poukrywane i zaciszne, a obsługa szybko interesuje się wchodzącym klientem. Street dlatego, że jest to knajpa tematyczna: wyścigi samochodowe. No to zasiadłem przy stoliku. Fotele koloru ecru lub czerwonym, wnętrze dość ciemne, nowocześnie urządzone - czekając na danie rozejrzałem się po obiekcie. No i przestudiowałem menu. Potrawy raczej kuchni śródziemnomorskiej, sporo past, ciabat, tortilli, owoce morza, ale także swojskie pierogi i naleśniki. Ja ze swej strony zamówiłem sobie mięsiwo z grilla, bo też jest spory wybór. Ceny przystępne - raczej nie przekraczają 35 złych. Tym bardziej, że jak sie okazało, porcje są dość treściwe: na drewnianej desce dostałem kawał mięcha na masie kiełków i liściach mniejszych gatunków sałat, do tego dobre ziemniaczki zapiekane. Muszę przyznać, że mi smakowało! Tak więc, będąc w Arkadii na zakupach, nie idźcie na 1. piętro do tych badziewnych fast foodów, zajrzyjcie do Street i zjedzcie dobry obiad, jeśli znajdziecie miejsce, bo lokal bywa oblegany :)

Brak komentarzy: