niedziela, 27 stycznia 2008

FABRYKA ELEMENTÓW BUDOWLANYCH

Fabryka czynna była w latach 70-80, produkowała elementy budowlane na potrzeby rozwijającego sie osiedla Tarchomin. Mieści sie przy ul. Świderskiej.Wnętrze hali fabrycznej.
Dwa silosy na beton.
Wewnątrz biurowca większość podłóg jest nieobecna...
Wnętrze biurowca.
Co to było, diabli wiedzą, chyba suszono tu wykonane materiały.
Oba silosy z dołu...
... i widok z góry. Widać Żerań, EC Żerań, a jeśli obrócimy się tyłem, cały Tarchomin. Wspaniałe miejsce :)
Tak wygląda kompleks biurowo-produkcyjny.

9 komentarzy:

przewodnikpokrakowie pisze...

Wdrapałeś się tam? O matko!

Anonimowy pisze...

Widzę,że nie tylko ja mam skłonności do ruder :)

Anonimowy pisze...

Fajne, lubię zdjęcia takich podejrzanych meijsc.

Anonimowy pisze...

Nikt Cię nie pogonił? Ja się nie odważyłam tam wejść, a wszak to moje okolice.

nomad pisze...

No pętał się tam jakiś z psem, ale zanim dotarł tu, to ja MYK tam i tak sobie chodziliśmy... Zresztą łaził ledwo 15 minut, resztę spędzał w kanciapie...

Anonimowy pisze...

Jeśli jest Tarchomin, to poproszę o piekniejszą jego część - Nowodwory.

Unknown pisze...

proponuje popracować nad językiem. Niemalże w każdym zdaniu błąd.

nomad pisze...

przepraszam, w którym?

Dagmara Gorczyńska pisze...

To miejsce już niestety przeznaczone do rozbiórki. :(
A z psem to może mój brat się pętał? ;P Lubimy się tam pętać, też mamy skłonności do ruder, a ta jest wyjątkowo sympatyczna. :-)