piątek, 2 maja 2008

POMNIK PRASKIEJ KAPELI PODWÓRKOWEJ

Pomnik, którego pomysłodawcą jest abp Sławoj Leszek "Flaszka" Głódź, odsłonięto 17.09.2006. Autorem arcydzieła jest powszechnie nieszanowany rzeźbiarz Andrzej Renes. Na odsłonięciu grała Kapela Praska i Różyc Orchestra, a także Cepelia Kurpianka z Kadzidła. Najlepsze jest to, że pomnik gra. Mamy ok. 100 piosenek do wyboru, wojennych i praskiego folkloru i jeśli wyślemy smsa na numer 7141 (1,22 zł) z numerem piosenki, to pomnik nam go zagra. Wypas, nie?? :))

8 komentarzy:

przewodnikpokrakowie pisze...

Ooooo. To jest dla mnie kompletna nowość :)
U nas zionie smok za esemesa :)

nomad pisze...

ooo, a ja nawet nie wiedziałem, że on na smsy... :)

lavinka pisze...

O smsach w Krakowie słyszałam :)

Anonimowy pisze...

O TO DOBRE JEST :)))

Anonimowy pisze...

ostatnio oprowadzałem wycieczkę niemieckich dziennikarzy po Pradze... Ludziska mieli setny ubaw, kiedy ci zaczęli tańczyć tango przy dźwiękach z pomnika :)) Brawa zebrali, że hej!!

Anonimowy pisze...

he, ja też ostatnio pojechałam pod ten Pomnik i chciałam posłuchac szlagierów ... niestety, wysłałam dwa sms- y i cisza jedynie zagrała mi :( zostałam oszukana. a na potwierdzenei podsyłam link do artykułu, gdzie podobną sytuację opisuje ktoś inny:
http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,6329932,Warszawa__Kapela_Praska_miala_zagrac__ale_nie_zagrala_.html

nomad pisze...

a to ciekawe, bo ile razy tam z kimś byłem i chcieliśmy posłuchać, to grało... Ale to gra w określonych godzinach, nie wiem, czy zwróciłaś uwagę...

Rafał Włodarczyk pisze...

Fantastyczne miejsce! :)