czwartek, 30 października 2008

TEATR KOMEDIA

ul. Próchnika 8a
Powstał jako Społeczny Dom Kultury Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w 1948-54 wg proj. St. Brukalskiego. W widocznym budynku umieszczono teatr.
Łącznik między teatrem a pomieszczeniami domu kultury.

Widok od strony parku Żywiciela.

Globusy sa pomysłem arch. Brukalskiego.

Schody z globusami prowadzą do biblioteki publicznej.

Zegar jest również pomysłem projektanta.


Od tyłu sprawa wygląda nieco gorzej...

Choć jak spojrzymy z dystansem, ujdzie... Tył nie wazny, ważne jest to, że teatr Komedia, który się tu mieści, jest jednym z najlepszych teatrów w Warszawie i uwielbiam tu przychodzić, choć nie zdarza mi sie to oszałamiająco często... :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ogólnie podoba mi się bryła tego teatru. Kiedyś myślałem, że jest przedwojenny, tak jak i reszta budynków w sąsiedztwie.

lavinka pisze...

Kiedyś z boku był Pałac Ślubów. niedaleko jest piękne osiedle, cudne detale, mam nadzieję,że byłeś? :)

nomad pisze...

jestem tam prawie codziennie :))Pracuję w pobliżu :)

lavinka pisze...

Fajnie Ci. Mnie zazwyczaj nie po drodze... zazwyczaj przejeżdżam pod ziemią... w takim razie skłądam zamówienie na tę okolicę :)