środa, 11 marca 2009

W.M.O. MA DRUGIE URODZINY!!!!!!

Tak, tak moi drodzy. To już drugi rok minął, od kiedy zacząłem umieszczać w sieci obrazki z Warszawy z komentarzem historyczno-różnorakim... Pokazałem już ponad 500 warszawskich miejsc, tych ciekawych i tych mniej interesujących. Uczestniczyłem w 9-ciu akcjach GTWb. Dzięki stronie poznałem warszawską społeczność internetową, sporo osób zainteresowanych Warszawą nie mniej niż ja, dzięki stronie wreszcie kilka razy udało mi się umieścić swoje zdjęcia w magazynach, przewodnikach i stronach internetowych. Udało mi się, przy pomocy TVN Warszawa, zinterweniować w sprawie dworu majatku Srebrna Góra. Moje posty linkowane są w wikipedii i warszwikii jako materiał źródłowy, na którym warto polegać, co cieszy mnie niezmiernie :) Poza tym w sporej ilości postów na różnorakich srtonach znajdują się linki do moich postów i cieszę się, że komus sie to jednak przydaje :) No i czego tu sobie życzyć?? Może tylko tego, cobym się nie mylił nigdzie, bo potem muszę poprawiać, a i jaki kwas z tego może wyniknąć :D Pozdrawiam wszystkich odwiedzających regularnie i od czasu do czasu, a także wszystkich przypadkowych odwiedzających :) 100 LAT!

5 komentarzy:

I am I pisze...

100 lat po raz pierwszy, nomaderro!

H_Piotr pisze...

Dołączam się do życzeń! 100 lat!

Anonimowy pisze...

100 lat!!!
Wszytkiego naj...

Anonimowy pisze...

najlepszego

lavinka pisze...

No proszę, urodziny przegapiłam. 100lat i niech ta gwiazdka pomyślności i tak dalej ;)